Tři Nejčastější Onemocnění Smluvně Zemědělcům

zdraví, zdravotní péče, životní styl běhu

V posledních letech se zdá, že je rostoucí epidemie lidé, kteří trpí chronické trávicí a autoimunitních onemocnění. Zachování toku do mozku, aby se zabránilo problémy s pamětí, tam by měl být dostatečný průtok krve do mozku. Při adekvátní průtok krve je zachován, mozku a paměti začne fungovat špatně. Nedostatek krve do mozku, je často způsobeno tím, že stejný problém, který vede k onemocnění srdce a mrtvice: hromadění cholesterolu a tuku v tepnách. Tento stav je nejen předejít pomocí diety, to je ještě alespoň částečně reverzibilní. Hlavní příčinou kardiovaskulárních onemocnění - ucpané tepny v srdci a mozku - je příliš mnoho nasycených tuků ve stravě. Udržujte svůj příjem nasycených tuků nízké vaření s malým množstvím tekuté oleje, jako je olivový nebo řepkový olej. místo margarínu nebo másla a tím, že minimalizuje příjem tučných jídel, jako je full-tuku majonéza, bohaté dezerty a tučné maso.

AD ZONE
Keto Core
Demaliss Serum

Fazole poskytují mnoho nutriční vlastnosti, které podporují zdraví ledvin. Obsahují velké množství rozpustné a nerozpustné vlákniny a jsou s nízkým obsahem tuku, což zlepšuje kardiovaskulární zdraví a pomáhá udržet váš krevní tlak nízký. S vysokým obsahem vlákniny v fazole také pomáhá stabilizovat hladinu cukru v krvi.
Fazole jsou s nízkým obsahem sodíku, cukru a cholesterolu, a oni jsou výborným zdrojem nízkotučných bílkovin. Pro zdroj zeleniny, fazole poskytují širokou škálu aminokyselin. 3,5 oz. porce fazolí obsahuje téměř 9 g vlákniny-o 30 procent vaší doporučené denní množství - a více než 8 g bílkovin, ale to nemá prakticky žádné nasycených tuků. Fazole poskytují také hořčíku a draslíku. Nedostatky v hořčíku a postassium může zvýšit riziko vzniku ledvinových kamenů.

Dnes, nemusíme se tolik starat o podvýživě, ale jsou stále důležité lekce se učit z minulosti. Protože společný přístup na zubní kartáčky a čistící prostředky, které většina z nás bere za samozřejmost, kvalita zubů je většinou chápána jako důkaz pro ústní hygienu návyky. Stejně jako to udělal pro lidi, Edo, i když, to může také poukazují na rozdíly v sociálním postavení, což pro nás znamená schopnost dovolit pravidelné stomatologické péče a ortodoncie. A co je nejdůležitější, ať už v důsledku nepravidelné profesionální čištění, zpoždění léčby, nebo selhání kartáček a nit na denní bázi, stav zubů může předvídat výsledky v oblasti zdraví pro budoucnost. Nikdo nemá rád, aby se volání na nouzové zubařů v Murray.

Zdraví a nemoc, stejně jako mnoho dalších pojmů, nejsou ani čistě vědecké, ani výhradně součástí common sense. Mají doma v obou vědeckých teorií a každodenní myšlenky. To vyvolává problém pro jakoukoli filosofickou úvahu: předpokládejme, že se snažíme řekni, co je zdraví a nemoc opravdu částka, ze které vyplývá, že vědecké koncepce by měla odpovídat fakta o světě. Pokud se obraz nakonec jsme se neodchyluje příliš daleko od lidových si myslel, bychom se měli bát? Možná si myslíte, že každodenní jazyk klade omezení na pojem zdraví, které je třeba respektovat, a že pokud budeme pohybovat příliš daleko od běžného používání jsme přestali mluvit o zdraví a začal mluvit o něčem jiném. Kromě toho, že je opravdu možné tvrdit, že vědecké a lidové používá pojmy jsou zcela nezávislé, protože rozvoj vědy ovlivňuje každodenní myšlení, a mnoho vědeckých pojmů začít v pre-vědeckých kontextech a nesou značky z těch, kořeny hluboko do jejich kariéry.

Česnek je spojena se sníženým rizikem některých typů rakoviny. Zatímco česnek obsahuje několik ochranných prvků, sloučenin síry v česneku jsou myšlenka hrát významnou roli ve snížení rizika rakoviny. Výzkumný recenzi zveřejněné v Březnu 2001 otázka "Americká Společnost pro Nutriční Vědy" zkoumal 19 studie na česneku a rakoviny, a je spojena syrové nebo vařené česnek ke snížení rizika žaludečních a rakoviny tlustého střeva. Nicméně, česnek doplňky, včetně prášek doplňky, nevykazovaly ochrannou roli. Kromě toho, autoři studie poznamenal, že si uvědomil, přínos by mohl potenciálně být vysvětleno skutečností, že časté konzumenty syrové nebo vařené česnek mají tendenci jíst mnoho zeleniny - dietní vzorec, který také snižuje riziko rakoviny. Je zapotřebí další výzkum, aby lépe pochopit dopad různých forem česneku a riziko rakoviny.